Nyöppnat i Haga

En fin dag med sol blev för mig en perfekt dag för en utflykt till Elisabets och Sandras nyöppnade butik på Östra Skansgatan 3 i Haga. Elisabeth driver sedan tidigare finfina webbutiken anyhow.se och Sandra har precis startat upp sin webbutik MissLo.  Nu har dom slagit sina påsar ihop och startat upp en fysisk butik tillsammans. Du hittar dem precis runt hörnet om Jacobs Café mitt på Haga Nygata.

Litet axplock från butiken


Läckra visdomtandspallar


Sandra med bloggen Creative Activity, webbutiken MissLo och nu också affärsinnehavare i Haga.


Elisabeth spexade så mycket att hon inte fastade riktigt på bild, men det kommer jag ta igen en annan gång :-) 


På väg ner genom stan och ett ärende på Södra Larmgatan


Jag bestämde mig för att ta båten hem, men missade den precis och det blev en ganska lång väntan på nästa så jag hann med ett litet foto på Barken Viking bland annat.


Götälvbron i skymningen.


Handhållen kamera i skymningen på en gungande båt, ja då blir det inte skarpare än så här men jag tyckte ändå det var värt att visa.


Hej hej Packhuskajen!
 

Minns ni häftigaste lilla pirhuset i hamnen? "Örnen" från 1995 har varit med tidigare, men inte i så här fint ljus. 

Foto : Anna-Karin Sten

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Vad kul att se lite bilder från deras butiker! Skulle gått på premiären men fick veta lite sent så det gick inte att få ihop. Får ta mig dit någon dag för det ser mysigt ut!

Härliga Göteborgsbilder också!

2010-10-27 @ 00:17:03
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: LeiaMia

Örnen var ju hur fräck som helst! Låter trevligt med en tur till Hagabutiken också, får ta det i samma veva som 2:a Långgatan! ;-)

2010-10-28 @ 19:49:46
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: birgitta p

Hej studentkompis! Nu skulle du snart kunna göra en egen fotoutställning. Flera av dina bilder är dessutom i vinnarklass! Gillar "Örnen" mkt( pröva beskära hö sida fram till dörren :=) )

Jag är verkligen imponerad!!!

Hälsningar birgitta

2010-10-31 @ 14:56:45
Postat av: Johanna

Anyhow är en av mina favoritbutiker på webben :-)!

2010-11-01 @ 07:52:08
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: CreativeActivity - Sandra

Åh tack söta rara!!



Och vilka pangbilder, wow! :)



Vi hörs snart :-))

/Sandra

2010-11-03 @ 17:53:37
URL: http://creativeactivity.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0