World Wide Photowalk

Jag har följt Scott Kelbys världsomspännande tävling en del tidigare år och i år lyckades jag själv ta mig ut på en av vandringarna. Väldigt trevligt trots gråväder och blåst, dessutom med en del utomsocknens som tagit sig till Gbg för att vara med. Väl mött alla fotovänner nästa år!
 
Tävlingen är nu avslutad så jag tänkte förutom mina egna bilder jag sände in, visa den bild som representerade oss alla från Gbg och mina favoriter World Wide over, samt årets vinnare bland de 718 bilder som sändes in ( en från varje grupp) världen över.
 
Min fyra bidrag jag sände in till vår gruppledare :
Foto : A-K Sten
 
 
Göteborgs fina bidrag till tävlingen :
 
Foto : Per Lindqvist
 
Mina favoriter world wide over :
 
Foto : Cristina Mesa Cordoba Spanien
 
Foto : Nelson Guzman Dana Point USA
 
Foto : Kath Polley Glasgow Storbritannien
 
Foto : Jarno Heikkenen Jyväskylä Finland
 
Foto : Rob Mauhar San Diego USA
 
Foto : Pat Corlin Portsmouth USA
 
Foto : Ken Chua Manila Fillipinerna
 
Foto : Szymon Sztajer Wroclaw Polen
 
Foto : Jennifer Valadolid New Farm Australien
 
Och årets vinnare är Raul Policaropios foto från Hong Kong Kina :
 
Övriga vinnare kan ni se i sin helhet här

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Dina bilder var precis Göteborg en dimmig lite råkall höstdag. Otroligt fina!

2013-11-05 @ 23:03:25
Postat av: Tess

Fantastiska bilder! :) Kram

2013-11-09 @ 07:20:04
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0