Gamla idéer kan vara goda idéer

Christer har länge retat sig på alla mina lådor med inredningstidningar, så för att göra honom på lite bättre humör så gick jag för en tid sedan igenom dem och slängde många av dem. Men här och där fanns sådant som jag inte ville göra mig av med som t.ex. reportaget med den här bokhyllan som är från en Hus & Hem-tidning från tidigt 90-tal. Nog tycker jag miljön skulle kunna platsa i en tidning anno 2012 också, eller vad tycker ni? Helena tipsar om något liknande här.

Ann påpekade klok som hon är att datorn saknas.


Foto : Inscannat från Hus & Hem anno 1990-tal

Kommentarer
Postat av: tinajo

Åh jösses - har glömt att TV-apparater såg ut så! :-)

2012-03-05 @ 19:51:48
URL: http://tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: Helena ROOM

Coolt! Jag flyttar snart och har hela huvudet fullt av idéer av allt möjligt, jag kanske blir lite knäpp snart :)

2012-03-07 @ 01:27:52
URL: http://roomservice.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0