We are alive!

Efter datorhaveriet i torsdags har datorn fått ny sdd-disk och jag har inte längre hjärtat i halsen. De flesta program är tillbakainstallerade men det dyker hela tiden upp nya saker som fattas. Alla bilder mellan i höst och nu är borta, dock inte mina egna, dom är säkrade. Ja vad gör man? Man gör om och gör rätt nästa gång, så man slipper hamna här.

Amanda och jag tog en liten cykeltur och fotade några bilder i  lördags. Hur länge hon har tid att vara en av mina favoritmodeller återstår dock att se då hon har mycket på gång när det gäller framtida planer. Kanske blir hon bilmekaniker, dagisfröken, skådespelare eller simlärare, vi får se :-)

Foto : AK Sten

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Underbara bilder av vår favorittjej.

2012-06-04 @ 20:53:17
Postat av: Proforma - Irene

Usch för datorer som strular och så trist med saknade bilder! Ja, vad gör man? Bara att börja om!



Söt tjej, tacksamt motiv! ja, det är bäst att passa på innan intresset vänds åt annat håll! :)

2012-06-04 @ 23:37:40
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: calinas

väldigt vackra bilder på Amanda!

trist med dator-strul... :/

2012-06-05 @ 07:27:49
URL: http://calinas.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0