Drinkar och Godis på Trendensers kontor

I går kväll hade vi det riktigt mysigt hos Frida på hennes kontor i Victoriapassagen. Alla hade med sig egengjort godis (eller köpt) och Sodastream stod för drinkarna. Egen bartender hade vi som kommit ner från Stockholm bara för att blanda goda drinkar till oss bloggare, konstnärer, fotografer m.m.
 
 
Det lottades också ut en Sodastream som kvällens enda kille vann och Helene blev den lyckliga vinnaren av Uggletavlan som Linda skapat för kvällen. Kvällens godaste, förutom drinkarna var Idas saffrans och pepparkaksmacarons. Förmodligen de bästa jag någonsin ätit och då har jag ändå tuggat i mig ett antal sådana här kakor genom åren.   
 
  Foto : A-K Sten

Kommentarer
Postat av: Jenny -Hentender

Vilka fina bilder!! Hoppas ok om jag lånar ngr till min blogg? STOR kram o hoppas vi ses snart igen!:)
Gooood Jul!

Svar: Det vet du tjejen! Riktig god jul!
Anna-Karin

2012-12-12 @ 22:12:23
URL: http://Hemtrender.com
Postat av: Emma - By Emma

Vilka fina bilder! Trevligt att träffas igår. Hoppas att vi ses snart igen!

Emma

Svar: Tack snälla! Nu ska jag kika igenom din blogg som var helt ny för mig :-)
Anna-Karin

2012-12-12 @ 22:29:56
URL: http://byemmak.blogspot.com
Postat av: Frida

Du tar alltid så himla fina bilder. Som jag sa på festen blir jag så inspirerad att lära mig mer om foto när jag läser din blogg Anna-Karin! Och tack för ditt mail, såg det först nu när jag redan hade hunnit publicera mitt inlägg men spar dem för framtiden.

Svar: och du är allt för snäll.. jag ser fram emot vad du kommer åstadkomma med din nya fina kamera. För som det är idag tycker jag du tar väldigt fina bilder redan.
Anna-Karin

2012-12-12 @ 22:59:29
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Ida

Åh så fina bilder. (även om jag är megasjälvkritisk till mig själv på bild men det har ju inte med fotografen att göra, snarare motivet... ;o)
Vad kul att du gillade mina kakor! Ska nog sätta i mig en överbliven rackare nu till 11-kaffet.
Ha en fortsatt bra dag, en god jul och hoppas att vi ses snart igen!

Svar: Det är ju de flesta, men du har ingen som helst anledning att vara det tycker jag, lika söt som dina kakor :-) God Jul
Anna-Karin

2012-12-13 @ 10:35:25
Postat av: Linda W

Hej vännen! Saknar dig på kort. Kan du inte be någon fota dig någon gång ;) Kram!

Svar: jag får väl överväga att lägga upp ett på fejjan när jag glasblåser då :-)
Anna-Karin

2012-12-14 @ 19:43:31
Postat av: Proforma - Irene

Vilket gottebord! Förstår att all trivdes! :)

Svar: och jag som räknade med att du skulle kika in med massa goda praliner också :-)
Anna-Karin

2012-12-14 @ 23:04:51
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Ja, det kan jag tänka mig! :) men jag fick igen inbjudan.

Svar: Jag har lagt till dig till nya facebookgruppen så du inte missar något framöver. Mejlar dig också.
Anna-Karin

2012-12-15 @ 19:37:45
URL: http://proforma.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0