Puffar och renovering

Svärmor håller på att renovera sitt vardagsrum just nu. Det är målat och tapeten är uppe. Christer är där och läger in nytt golv just nu. Dock finns en detalj en rätt stor sådan som Lillemor nog egentligen hade velat behålla, men frågan är om den verkligen passar in i det nya. Då kläckte Sara som den idésprutan hon är en jättebra idé som jag tror kommer bli fantastisk om vi får ihop det. Blir det bra så visar jag det här. Tillsvidare får ni titta på Hays fina sittpuffar.
Foto : Hay

Kommentarer
Postat av: Ann

Kan ana vad förslaget är och jag tror att det blir superbra!

2012-04-23 @ 19:37:09
URL: http://annsve.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0