Hösten som inte ville ta slut

Nä det är inget negativt för min del i alla fall. Längtar inte alls efter snö och kyla och det kändes väldigt skönt att vi idag kunde sitta på kajen utanför Lungbergs och dricka kaffe i solen med uppknäppt jacka och allt. Men man undrar ju ändå lite över vad det är som händer denna höst? Naturhistoriska Riksmuseet informerar kort om hur naturen påverkas av den varma hösten.

För övrigt sitter jag och går igenom och rensar bland årets bilder, ett sisyfosuppdrag utan dess like känns det som och verkligen inte gjort i en handvändning, befinner mig just nu i juni (puh!). Så idag blir det två arkivbilder från i maj som aldrig visats förut, oh yes jag har gott om sådana bilder :-) Och allt går också lite extra långsamt just nu pga att jag sitter med ny dator, ny skärm, nytt operativsystem, och ny webläsare. På ren automatik letar fingrarna efter knappar och funktioner som inte längre finns där jag är van, men det ger sig nog snart. Även hundar över 40 kan lära sig sitta  ;-)


Foto : Anna-Karin Sten

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Härliga bilder, man tröttnar aldrig på Göteborgs hamn

2011-11-18 @ 22:59:16

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0