Aftonstjärnan

Jag vet inte om jag berättat för er om en av de finaste pärlorna vi har här på Älvstranden? Aftonstjärnan är Göteborgs äldsta biograf och ligger på Lindholmen och här visas även teater. Varannan måndag, höst och vår ser vi film för 60:- föreställningen och fikar på det mysiga cafét dessförinnan, allt kostar 10:-. Inga Popcorn och ingen reklamfilm, visst låter det nästan för bra för att vara sant? Nu är det endast två filmer kvar på höstsäsongens program, men vill ni se höstens reportoar så kika in hos Ann som lagt upp länkar till trailers för varje film. Eller besök Aftonstjärnans egen sida.


Foto : Anna-Karin Sten

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Aftonstjärnan har man ju hört men jag har aldrig varit där! Jag har mest förknippat det med teater.

2011-11-20 @ 22:28:50
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: LeiaMia

Sist jag var där såg jag en helt galen föreställning med Pär Andersson (innan han var känd). Underbart ställe!

2011-11-28 @ 21:39:45
URL: http://leiamia.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0