Göteborgsvarvet 2010

Vilken dag! Amandas och Theos flytt hamnade mitt i Göteborgsvarvet. Min uppgift under flytten var att passa barnen och hålla undan dem från bärarlaget och det blev ju inte så svårt en sådan här dag med så mycket happenings. Efter frukost, lång promendag, picknick i parken och lekplatsbesök var det dags för Göteborgsvarvet. I år hittade vi en mycket bättre plats att se varvet på. I Färjenäs precis efter Älvsborgsbron satt vi riktigt bra i gräset och hejade på alla duktiga löpare som sprang förbi.

Himlar vad varmt! Tur att vi hittade skugga.


Vad finns det här då? Gamla dass kanske..


Här kommer årets vinnartjej. Snabbast av tjejerna redan efter Älvsborgsbron var hon Etiopiska Amane Gobena.
 

Fin underhållning hade vi av bandet Skurk.


Amanda dansar till livemusiken.


Vilken tur att kexchokladkillen sprang tillbaks och slängde två kexchoklad till Theo och Amanda. För vad är ett Göteborgsvarv utan kexchoklad? Som Vasaloppet utan blåbärssoppa förmodligen.


Heja, heja alla löpare i värmen!


'
Foto : Anna-Karin Sten


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Stor happening, det är ju en riktig folkfest! Fast jag var inte lockad att åka in och titta utan vi satte potatis istället i värmen! Men så fick jag ändå se lite genom dina bilder... tack!

2010-05-23 @ 00:59:27
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Tjena! Allt bra?



Kram..

2010-05-23 @ 01:21:47
URL: http://tobbees.com
Postat av: Plutten

Vilka underbara bilder, det ser ut som att det blev en lyckad dag:)

2010-05-23 @ 01:44:15
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0