True Blood

Tror du vampyrer, romantik och skräck i Cajunmiljö skulle kunna vara något? Missa då inte True Blood som nyligen börjat sändas på SVT. Ett extra plus till superbegåvade Alexander Skarsgård som spelar den tusen år gamle svenska vampyren Eric (han kommer med flera svenska kommentarer i serien) och ytterligare var sitt plus till Anna Paquin (Sookie Stackhouse) och Stephen Moyer (vampyren Bill Compton) som blivit ett par även i verkliga livet. Vad tror ni, spelar moderna vampyrer Wii och sopsorterar? Se serien och så får ni se :-) 

Den otroligt coola vinjetten till serien :


Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Jag som älskar vampyrer har missat de första avsnitten! Ska ta igen det, jag lovar! Såg du engelska serien "Being Human" i våras/somras? Den var också riktigt bra!

2009-09-05 @ 18:43:27
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Ann

Jag o maken ÄLSKAR vampyrfilmer. Bra sådana är sällsynta. Jag gillar filmer där dom är som en del av samhället. På 90-talet gick en underbar serie som jag inte minns namnet på. Det handlade om olika vampyrgrupper. Vampire- the Masaquerade hette den visst!!



Vi har kollat klart säsong 2 av True Blood nu. Den serien blir faktiskt bara bättre o bättre. Skarsgård för större o större roll. Kul.



Låten är ju bara såååå perfekt till serien. Helt otroligt cool.



Trevlig kväll på dig!!



kram

2009-09-05 @ 22:34:31
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/
Postat av: Proforma

Jag såg första delen på SVT Play, har inte sett den andra än men den verkar lovande.

2009-09-06 @ 15:24:28
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Linda

True blood är skitbra, snäppet bättre än Being Human som ändå var jättebra den med.

2009-09-06 @ 21:28:51

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0