Åtta fakta

Något sent antar jag utmaningen från Frida med den ganska nya, jättefina och trevliga bloggen Raka Linjer

Det går ut på följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.


När jag var liten trodde jag Tomten bodde i ett elskåp i en mur i Kaverös.

Är kvällsmänniska eller kanske t.o.m nattuggla.
 
Jag önskar att jag vore bättre på att sy än jag är, men nu har jag en del att bita i så det är dags att ta fram symaskinen och göra ett försök.

Jag ser mig själv som en vidsynt person men med bestämda åsikter. Fast jag är inte sämre än att jag kan ändra mig :-)

Jag har delat säng med en skorpion på huvudkudden på Santorini i Grekland.

För väldigt många år sedan (23) tog jag en kurs i kinesiska men jag har fortfarande inte åkt till Kina ännu. 

Jag har cyklat till Lysekil och tillbaks igen, fast det var också många år sedan.

Christer och jag gifte oss 1997 på en strand, på en ö här på Västkusten i strålande försommarväder.

Nu utmanar jag alla som vill och har lust att dela åtta fakta om sig själva.

Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Kul att läsa. Skorpionen låter läskig, bröllopet fint och och kinesiskan svår! ;-)

2009-02-19 @ 19:57:02
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Proforma

Ja, det lät lite hemskt med skorpionen! Att du är en nattuggla har jag förstått... här är ju en till :)

Det är kanske dags för en tur till Kina snart så du får pröva dina vingar!

Det är alltid kul att läsa sådant här men svårt när man ska göra den, jag har ju gjort den och fick fundera ett tag!

2009-02-19 @ 23:01:16
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: matte

Rolig läsning :) speciellt det där med tomten hihi. Och skorpionen hua!

2009-02-20 @ 09:56:13
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet någon som är nära 5 år som kommer bli mycket glad om det är sant att tomten bor i Kaverös - bara ett stenkast bort!

2009-02-21 @ 12:59:43

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0