Mera utomhusbio.

Tycker mig minnas att jag nyss nämnde i en kommentar att jag inte gick så ofta på bio nu förtiden... Men tre biofilmer på tre dagar, det hör verkligen till ovanligheten. Igår kväll gjorde vi iallafall inte om misstaget att tillbringa kvällen på en träbänk, utan spaghettistolarna åkte med in till stan. Ann som såg filmen med mig tyckte vi kunde haft sovsäckar också, vilket inte var en helt dum idé, något kyligt trots två filtar var det.

Kvällens utomhusbio på Kronhusgården var Adrienne Shellys charmiga och söta komedi Waitress om vänskap, moderskap och att få sitt livs andra chans. Adrienne Shellys spelar själv en roll i filmen. Tyvärr kommer vi inte få se fler filmer av henne, hon mördades innan filmen hade premiär.

 

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag har inte varit inne på kalaset alls i år men vad mysigt det låter med utomhusbio! Låter som en bra idé att ta med sig egna stolar, en film varar ju en stund och det är skönt att sitta bekvämt. Filmen har jag inte sett!



Irene

2009-08-16 @ 00:49:03
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Sara

Det låter som en bra film, och jag äääälskar Kerri Rusell (i mitten). När jag var tjugosomething så grät jag mer eller mindre varje måndag till "Felicity", antingen för att hon var olycklig eller för att hon var lycklig :-). Förutom nostalgin så är hon ju dessutom bedårande vacker!

2009-08-16 @ 22:20:01
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Irene : det var verkligen jättemysigt, hoppas dom gör om det nästa år.



Sara : Jag tyckte väl att jag kände igen henne.

2009-08-16 @ 23:45:57
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0