Duschdraperistång

Idag försökte jag köpa det sista exemplaret av Sagån på IKEA, men se det gick inte för sig eftersom det var det allra sista och utställningsexemplaret så skulle det bli minus i deras system. Hmm. jag tyckte det var bättre att dom sålde det till mig istället för att ha det upphängt och skylta med en vara dom inte har hemma. Det är väl bara att hänga upp ett nytt när och om det kommer in några nya i en okänd framtid. Men tyvärr det gick inte för sig :-(

Av en slump hittade jag via scrolla.blogg.se  en amerikansk sida som för 39:99 $ sålde den perfekta duschdraperistången! Visst är det smart med en extra stång på utsidan där man kan hänga handduken.
Tänk om någon sålde denna i Sverige. 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Så enkelt och så smart!

2008-09-10 @ 10:47:12
URL: http://mininspiration.blogspot.com
Postat av: :.sara

Haha, jag förstår din frustration, men försök sätta dig in i "andra sidans" situation.

Varje gång en produkt säljs slut (av olika anledningar så sker det ganska ofta, svårt att beräkna åtgång, miss att skriva av rekvisitaex. osv och om detta händer ett par varor på varje avdelning blir det ganska många per dag, IKEA säljer ju över 9000 artiklar) och kanske kommer in igen inom ett par dagar eller en vecka, och skyltexet säljs, så betyder det ju att en säljare eller inredare måste lägga ofantligt mycket tid på att montera nytt, och under tiden så finns det inget visningsex att titta på och längta efter tills (förhoppningsvis) nästa besök. Denna tid är ju bättre att lägga på att hålla varuhuset fräscht och fixa nya inspirerande miljöer istället.

Som kund är din synpunkt självklart superviktig, men nu fick du en förklaringen till varför det kan komma ett trist nej. Hos oss säljer vi dock skyltex. om varan av någon anledning kommer vara slut i flera veckor...



Oj, du får förlåta en IKEAn.. (vilken utläggning... host)

F ö så var stången på bilden både skitsnygg och smart! Själv har jag en http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70117172 utan ändknoppar, monterad direkt i taket. Så spinkig och söt, och billigare kan det knappast bli... ;-)

2008-09-10 @ 19:29:53
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Tack för din förklaring. Absolut intressant att höra det från andra sidan. Jag var väl lite extra tjurig efter att varit nere på IKEA i Kållered under helgen. Där hade informationen visat hela veckan att det skulle finnas nio stycken. Men när jag kom dit fanns det inga.

Den där stången du hade såg fin ut och klart prisvärd :-)

Själv får jag söka vidare efter en helkromad stång.

2008-09-11 @ 09:28:28
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: mia dh

Mkt praktisk och fin dessutom:) Ha fina dagen med.

2008-09-11 @ 09:42:24
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Mallaco

Gud, vilken smart stång. En sån behöver vi här hemma. Verkligen!

2008-09-11 @ 21:35:05
URL: http://mallaco.blogspot.com
Postat av: dahlarna

Vilken supersmartig duschdraperistång. Varför kan inte sånt finnas i Sverige??? Ha det så bra!


Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0