Ombytliga mars.

I går hade vi ett underbart vårväder i Göteborg. Mamma och jag var ute hos min syster och svåger
och passade lilla Theo en stund, vi hann både gunga, åka rutschkana och plocka björk och blåbärsris.
När vi kom hem fick vi med oss C och Nancy ut på promendad längs kajen och en fika på Kvarnpiren i vårsolen. Idag är det ruggigt och kallt med snö som vi knappt sett på hela vintern.


Vår i Torslanda.

image150


Utanför min systers dörr.

image152


I rabatten.

image153


Alldeles nyss från balkongen.

image154

Kommentarer
Postat av: Jellon

Jösses har ni sådana krokusar på gång. Åhhh vad jag läängtar. Här är det metervisa snödrivor! Till påskhelgen ska vi ut och lufta vår snöskoter. Vilken skillnad det är. Ha det bra! //Jellon

2008-03-17 @ 22:27:18
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Hanna-Sofia

Jellon : Krokusarna har till och med blommat över på sina ställen. Men jag byter gärna krokusarna mot en snöskotertur för det låter helt underbart, jag som aldrig varit i norr ens.

2008-03-17 @ 23:08:26
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0