Gillar/ogillar.

Jag har blivit utmanad av Designtjejen att visa två saker från mitt hem. En sak jag tycker om och en sak jag inte gillar. Från mig blir det two in one.

När C och jag flyttade till vår lägenhet för snart 5 och 1/2 år sedan så köpte jag en väggstol på Plan Ett i Stockholm till vår trånga hall. Något jag inte tänkt på var att väggen där stolen skulle hänga på var av gips vilket resulterade i att vi knappt har vågat sitta på den. Mina syskonbarn har däremot använt den flitigt.

Det ska bli skönt att få borra upp den i en betongvägg i nya lägenheten och få börja använda den.

Glöm inte att kika in hos Designtjejen som visar sin fantastiskt fina schablonmålning i hallen.



Jag gillar min väggstol, men jag gillar inte att vi inte kunnat använda den.

image189


image190

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-27 @ 14:15:01
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Lotta

ååååh vilken cool stol, förstar att det är irriterande att ni inte kunnat använda den! jättefin e den!

2008-03-27 @ 15:21:28
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: :.sara

Åhh så dumt! Att ni inte kunnat använda denna skönhet menar jag. Vad roligt att ni ska flytta och den kan få komma till sin rätt! :-)
Hoppas du har en härlig helg!

2008-04-12 @ 16:47:10
Postat av: Sara staf

Hej, jag har letat och letat efter en sån stol. Vet du vart jag får tag i en sån nu??

Svar: Jag hade också problem att hitta den när jag köpte den och hittade den tillslut i en liten affär i Stockholm. Men vi använder inte vår längre så vill du köpa den så går det bra. Vi har dock målat den så du får ta bort färg om du vill ha den trären.
Anna-Karin

2012-09-04 @ 14:38:44
Postat av: Sara

Hej igen, tack för svaret! :-) jaa jättegärna, hur mycket ska du ha för den? Och hur mycket köpte du den för? Vad är det för färg nu på den? :-)

2012-09-06 @ 17:00:45
Postat av: Sara

Hei, tänkte lite på om du glömt bort att svara :-)

2012-09-18 @ 14:17:24

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0