Jag är så jädrans förbannad!
Det lustiga var att när vi var hos Ballingslöv och beställde våra badrumsskåp som vi ska sätta upp själva eftersom SKANSKA vägrar då berättade vi om det här att vi inte kunde få två fyrkantiga hoar i en hel rostfri bänk, vilket inte skulle vara några problem alls på Ballingslöv enligt dem. Men ett helt kök orkade vi inte sätta upp själva så här står vi nu med våra två standardhoar som vi inte vill ha.
Tråkigt när det blir så! Hoppas det ändå blir bra i slutändan.
Fy farao vad irriterande!!!! Usch... hoppas verkligen att det kommer att ordna sig!
Massa kramar
Fasen vilken otur! vad jobbiga Sanska verkar vara att ha å göra med!
Hur ska ni gå vidare nu med detta då?
Vi ses imorgon!
Åh fy- va tråkigt!! Det är ju sånt som man kommer att irretera sig på länge ;(
Håller tummarna för att det blir en bra lösning på det hela!!
många tröstkramar från mig
Åhh sååå drygt... tänk på din fina orangea balkong istället ;-) Glad midsommar!! kram
Åhh, vad jag tycker synd om er! Det är så trist, men man måste ju alltid kolla allting minst hundra ggr. Vi gjorde köket själva, och beställde via Balingslöv, som vi har goda erfarenheter av. Vi fick en stor ho (som båda barnen badat i när de var spädbarn, dessutom är den så bra för bakplåtar...), och den monterades i en stor stenskiva. Fungerar utmärkt - men vi hade många andra bekymmer på vägen till vårt kök (men det är några år sedan så man hinner glömma...). Hoppas ni får ordning på köket, och trevlig midsommar!
Många kramar från Mia - Businessmorsan
Tack snälla för era tröstande kommentarer, tyvärr är det inte mycket att göra utan det är "gilla läget" som gäller.
Fy fanken! Det är så typiskt att något går snett. Nu kanske det inte är HELA världen egentligen, men när man väl ställt sig in på hur det ska se ut så är det svårt att ställa om. Det värsta måste väl ändå vara hur de sjabblat med era val.
Hoppas att trippen till Frankrike kan få dig att glömma eländet. Att pimpla mycket rödvin är ett traditionellt sätt...
Kramar, Linda
Näää, fy fasen. JAg tycker definitivt INTE att ni ska acceptera detta. Ni kommer bara att ångra er och retar er sedan. NI är kunden och NI har gjort rätt. De får helt enkelt stå för sitt misstag! Basta! Såå... har jag peppat dig nu? ;)
Linda W : Fasiken det hjälpte inte med rödvinet har inte glömt det ändå. Hihihi..
Linda P : Tyvärr kan vi inte på något sätt bevisa att vi ringt dem för att ändra. Hade det varit en enkel förändring så hade dom nog hjälpt oss men här handlar det om att bryta upp halva köket. Så det blir den här hon vare sig jag vill eller inte. Tyvärr. Det är bara att bita i det sura äpplet och lära av erfarenheten.