Utmaning hos Trebarnsmamman.

10 favoriter
Dialekt: Jag tror inte jag kan komma på någon dialekt jag inte gillar. Alla är fina.
Mat: Makrill, sill, färskpotatis, räkgryta. Äsch jag gillar det mesta. 
Låt: Wish I did´nt miss you med Angie Stone.
Tecknad figur: Nina Hemmingssons figurer.
Sport: Göteborgsvarvet tittar jag gärna på, för egen del är det spinning
Komiker:
Sissela Kyle
Veckodag: Torsdag (alltid ledig på torsdagar och då gör jag vad jag vill)
Glassmak: Cockies and cream
Soloartist: Jeff Buckley, Etta James


9 för tillfället

Humör: Lite rastlös
Tanke: ......?
Kläder: Morgonrock
Bakgrund: Rött Vallmofält.
Känsla: Ganska glad
Tid: 10:20
Bästa sak: Att solen skiner idag (det varade inte länge, nu regnar det, 13:06 )
Irritationsobjekt: Att jag snart måste skynda mig till jobbet.

8 första
Bästa vän: Annika och Ann-Charlotte
Husdjur: Pongo min kanin.
Kyss: Morgan.
Piercing: I öronen.
Förälskelse: Peter i lågstadiet, både Annika och jag var kära i honom :)
CD skiva: Vet faktiskt inte, men min första musikskiva var en Abbaskiva.
Bil: En vit 740
Ord: Vet inte men jag pratade tidigt och har sedan aldrig slutat.:)


7 senaste

Telefonsamtal: Mamma
Mat: Gröt
Dryck: Juice
Biltur: Hem från Mio igår eftermiddag.
Tv-program: Ernst i förrgår.
Spelad låt: Eskobar : Someone told me.
Köpta klädesplagg: En tunika


6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Jag har kört runt med en bil utan skattemärke (skatten var betald) dessvärre var den obesiktigad, då fick jag till och med sitta i polisbil. Fällde en tår i rena förskräckelsen gjorde jag också :)
Blivit arresterad: Nej det blev jag inte.
Badat naken: Absolut
Varit med på TV: Nej
Varit med i tidningen: Ja


5 nej tack

Skolämne: Matte
Mat: Ostron
Musik: Ace of Base, tur att man slipper höra dem så ofta nu förtiden.
Dryck: Whiskey
Djur: det mesta i insektsväg som flyger.


4 saker

Du gjorde igår kväll: Åt kassler till middag, började läsa Kleopatras kam, bloggade, sov.
Du kan höra just nu : Musiken på datorn, hur dom bygger på andra sidan hamnen, Nancy som snarkar lite.
Du inte kan leva utan: Min familj, Mina vänner, Mat, Sommar
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, ut och går med Nancy, Läser en bok, spelar en match Betapet.


3 personer

Du kan berätta allt för: Finns det? Nja Camilla vet det mesta iallafall.
Du tycker om: Familjen, vännerna, Nancy
Du inte gillar: Haha, det vet jag inte om jag vågar skriva här. 

2  val

Coca Cola eller Fanta: Helst ingen av dem, men cola då.
Hund eller katt: Både och

1 önskan

Happiness.


Nu utmanar jag dem som vill!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Kul att du antog utmaningen :)

2008-07-16 @ 16:08:06
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Sandra/Vit design

Vad roligt att få läsa om dig! Kram Sandra

2008-07-16 @ 17:10:45
URL: http://vitdesign.se/sandra
Postat av: Ann

Kul att läsa om vem du är. Ja- lite iallafall.



Hoppas allt är bra o du mår väl!



kram kram

2008-07-17 @ 11:27:43
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Evelina

hittade till din blogg och jag har ju inget vettigt för mig så jag hoppar på din utmaning hoppas det är ok!



Evelina

2008-07-18 @ 18:00:16
URL: http://evelinagustavsson.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0