C min kaffeman.

Idag kom C hem med dessa spännande påsar. Han hade varit på möte på Kahls Kaffe.
Jag kommer ihåg när jag under gymnasietiden praktiserade inne i Linnéområdet och gick Nordhemsgatan upp varje morgon. Det luktade helt ljuvligt från Kahls som då fortfarande låg kvar på Nordhemsgatan.
Även om jag inte drack kaffe på den tiden så uppskattade jag doften. Än idag dricker jag bara ett par koppar kaffe i veckan till skillnad mot C som hinkar i sig minst 5 koppar om dagen. 



image82


  

Kommentarer
Postat av: EvaP

Men ... kan jag få låna C av dig för en stund? Jag köper hela kaffebönor och mal mitt kaffe själv - jag är en kaffeman men dricker helst bara två koppar om dagen (små kaffekoppar, inte i muggar). På kvällen vill jag ha rött te smaksatt på olika sätt.

2008-02-08 @ 07:13:09
URL: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
Postat av: Hanna-Sofia

Jag gissar att det luktar lika gott hemma hos dig som det gjorde på Nordhemsgatan i Göteborg en gång i tiden och visst det ska vara te på kvällen.

2008-02-09 @ 23:41:50
URL: http://www.nancyandi.blogg.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0