Ett livstecken ;-)

Tack snälla ni för alla krya-på-dig hälsingar! Jag har haft en riktig dunderinfluensa som gick över  i en ruggig ögoninflammation, samt två hål på ena hornhinnan. Tre dagar blundandes i ett mörkt rum med salva i ögonen fem gånger om dagen blev ordinationen, fattar ni hur trist det är! Helst när man redan legat där med feber och halsont i en vecka. Jag ser fortfarande lite halvsuddigt men lyxar till mig med att sitta vid datorn en liten stund. Så om jag inte besöker era bloggar i brådrasket så vet ni vad det beror på.

Det är inte bara bio med Christers bank och glöggträff hos Munne jag missat, utan också trevliga tisdagstemat som hade Röd  som tema denna veckan. Så här kommer lite rött nu, några dagar försent.
   


Kommentarer
Postat av: Ann

Så härligt att du är bättre igen. Under tiden du har legat där i mörkret har jag anmält mig till WoopsieDaisy:s fotokurs som startar i Januari. Så nu kanske det blir fart på bloggen igen :).

God Jul om vi inte hörs innan dess!

2008-12-19 @ 18:02:06
URL: http://annsve.blogspot.com/
Postat av: Proforma

Hål på hornhinnan har jag också haft, inte att leka med. Jag vet precis hur det är med salva i ögonen... blä!

Oj, vilken pärs du har gått igenom! Skönt att det någorlunda rättar till sig innan jul och att du är tillbaka på bloggbanan.

Fortsatt krya på dig!

2008-12-19 @ 19:31:00
URL: http://proforma.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0