Lördag i Floda

Man kan ju tycka att i dessa hektiska flytttider så skulle jag stanna hemma och helt och hållet och ägnat mig åt flyttning men så blev det inte igår. Christer släppte iväg mig på lite flyttledigt och Munne,Nike,Dante och jag åkte på en liten utflykt till Linda,Alva och Hugo i Floda. Jag hade inte varit där sedan dom var alldeles nyinflyttade i våras och syrenerna spirade.

Nu var det äpplenas tur.

 



Sedan vi var där sist och hälsade på hade Björn och Linda hunnit tapetsera om i köket med en jättefin Hanna Werningtapet.
 


Ett av dom små charmtrollen!




Kommentarer
Postat av: matte

sicken söt unge :D!

och snygg tapet!

2008-08-17 @ 18:18:56
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!



Tack för att du kom :-) Det är alltid lika trevligt, det vet du!



Ja, vilken snygg tapet jag har!!! Ha ha!



Inte visste jag att äpplerna hade vuxit sig så stora. De kanske rentav går att äta nu?!



Kram!



(Hoppas att det går bra på torsdag)

2008-08-18 @ 11:13:55
Postat av: Martin

"Charmtrollet" var väldigt lik sin mor...

2008-08-20 @ 22:40:10

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0