Tekoppar VB från Rörstrand

Jag samlar på udda tekoppar utan fat av modellen VB från Rörstrand som eventuellt har designats av CH Stålhane. Tänk så många sådana här koppar som funnits och fortfarande finns och vem som stod bakom designen har redan fallit i glömska, så här cirka 50 år senare.
 
Skulle någon ramla över en Valentine, Hjärta (gul och blå), Hjärta (röd och grå) och inte är intresserade själva får ni mer än gärna tänka på mig :-) Dekoren som är på kopparna på bilden har för mig okännt namn och upphovsman/kvinna och kanske även för alla andra? 
 
Recept på de väldigt chokladiga kakorna hittade jag på denna helt fantastiska bakblogg.
 
Foto : A-K Sten

Kommentarer

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0