Fisklunch och Siirtolapuutarha

I måndags var Sara här och vi gick ner till River Café och åt Långa med Sandefjordsås smaksatt med rökt kaviar, serverad med inkokt purjolök samt rågbrödskrutonger. Hur gott som helst. Sedan tog vi plats hemma i soffan tillsammans med Siirtolapuutarhakuddarna som nu är färdiga och fikade efter en mycket hal promenad.

Det var ganska tomt på River Café denna lunch, vilket är synd, för det är varken något fel på maten eller utsikten.




Jag är helnöjd med de nya kuddarna.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Ja, dom kuddarna ska du vara nöjd med... så fina! Och maten också, det låter hur gott som helst!

Kram Irene

2010-03-12 @ 00:32:35
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Det där ser ju ut som ett skönt ställe att luncha på. Gott låter det också. .-=



Kuddarna är riktigt fina. Gillar verkligen mönstret.

2010-03-12 @ 10:21:29
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin o supermysig restaurant! Måste besöka nån lunch. Ligger det på Hisingen?

Jag kommer ju på Hisingen nu. Åker förbi området du bor (tror jag).



Älskar det tyget!! Finfina kuddar!



kram o trevlig helg!

2010-03-12 @ 12:48:53
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vi kom hem från en helg i Götet i eftermiddags :-) Vi åt en supergod middag igår på supermysiga Joe Farellis :-)

På fre e vi tillbax igen för att se Kent ihopa med våra vänner dom bor i Göteborg!

2010-03-14 @ 21:11:12
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0