Melodifestivalen i Göteborg

Det ryktas att Freddie Wadling gjort ett pausnummer under andra genrepet idag med Towa Carsons "Alla har glömt" Hoppas vi får se detta på TV ikväll också.
Nationalskatten Freddie är en av mina stora favoriter och jag såg honom live på en svartklubb  kulturförening i slutet av 80-talet. Jag har även sett honom som Frankensteins monster i Stadsteaterns "rockopera" Frankenstein i slutet av 90-talet.
 
Nu blev jag så glad över det här med Freddie så jag måste lägga ut en låt med honom och Frida Snell :-) 



Kommentarer
Postat av: Linda P

Ja jag hoppas det blir en rolig Mello, eller hur??!?! kram

2009-02-07 @ 18:34:52
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var en underbar tolkning av ett ganska så otippat låtval. Han är ett geni! Det måste vara ett släktdrag ;-)

2009-02-08 @ 00:08:32
Postat av: LeiaMia

Vad menar hon med "släktdrag"??? Är du släkt med honom?

2009-06-18 @ 23:06:18
URL: http://leiamia.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0