Johannes Andersen soffbord

Det är inte bara min byrå som kommer från Danmark, även mitt soffbord är inropat hos Lauritz,  för blygsamma 450 dkk. Det blir lite mer än det låter för på alla köp hos Lauritz så tillkommer klubbslagsavgift på 50 dkk och 20 % i provisionsavgift samt frakten från orten varan finns på, i det här fallet fanns bordet i Århus.   

Bordet är i teak och är designat av Johannes Andersen för CFC Silkeborg. J Andersen är kanske mest känd för sitt "Smiling table", det får man inte för 450:- , det kan jag lova :-). Lite slipning och en inoljning så är bordet klart men det är i så pass bra skick så vi anväder det redan.

Mitt soffbord




Johannes Andersen : Smiling Table


Foto : Lauritz

Kommentarer
Postat av: :.sara

Ett smilande bord kan man ju inte bli annat än glad för ! :-)

2008-10-30 @ 18:08:38
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Nej smile-bordet får man inte för 450 dkk men 500€... måste vara det bästa impulsköp min sambo gjort! =)

2009-10-14 @ 22:25:29

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0