Hos Grandpa

Jag har alltid gillat Grandpa. Dom har en vacker butik, trevlig personal och finfina saker. Vad mer kan man önska?  Så det var extra trevligt att få tillbringa en kväll hos dem arrangerad av Maria Soxbo/Husligheter. Jonas Pelz berättade engagerat om deras nya egna koncept Low key goods medans vi andra slukade fantastisk god mat från Jinx Foodtruck. Jag visste inte ens att jag gillade tofu! Som grädde på moset var Emma Von Brömmsen där och föreläste om sina vackra mönster.  Dessutom spotade jag snyggaste handväskan i både brun och svart kulör, båda lika snygga!
 
Foto : A-K Sten

Kommentarer

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0