Fagerås

För fem år sedan, konstigt nog på dagen var jag i Fagerås. Den här gången hade våren dock hunnit lite längre och mycket var redan överblommat. Så ett besök vid 60% blommning istället för 95% är att rekommendera för den som vill fota Men nog är det ett förundrande vackert ställe ändå. Mitt-i-skogen-tyst, goda våfflor och hundvänligt. Hittade Galantic Star i deras provodling vilken jag genast hade petat ner i rabatten om jag haft någon. Tack Mamma och Leif för att jag fick hänga med. Läs mer om Fagerås från mitt tidigare besök här.
 
Foto : A-K Sten

Kommentarer
Postat av: Tony Magnusson

Bilden på Mammsi och Leffe-boy var bästast, men alla var bra! :)

Svar: Ja dom är fina dom!
Anna-Karin

2014-04-25 @ 19:57:20
Postat av: Frideborg

I wandered lonely as a cloud...

2014-04-30 @ 19:03:52

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0