Jul by IKEA

Var igår med Sara en sväng till IKEA. Sara letade bänk (typ köpmansdisk) till sovrummet och jag ville kolla in den hyfsat nya stolen Frode för att ev. ha som några extrastolar här hemma. Det slutade med att jag lovade Sara hålla utkik på Blocket efter hennes bänk ( japp hon är en av de där få internetlösa) och Frode var fin, men jag fortsätter också leta via Blocket och Lauritz. Lite Julstämmning fick vi oss iallafall till livs när dom började duka upp sitt julbord i restuarangen medans vi fikade.
 
Foto : Livet hemma

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis på Hisingen

ser ut som nyårsvitt

2012-12-15 @ 18:30:34
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0