Mera bröllop på gång

I lördags under stekande sol fotade jag återigen med Ann som assistent ett brudpar. Vigseln ägde rum i Göteborgs populäraste bröllopskyrka S:ta Birgittas Kapell på Skinnareklippan. Jag tror vi hann skymta hela fyra brudpar under den tid vi uppehöll oss i närheten av kyrkan och då fotade vi ändå de flesta av bröllopsbilderna på en helt annan plats. I vanlig ordning kommer det ta ett par veckor att få klart bilderna och när dessa är klara och  Therese och Johan har fått dem levererade, så får ni ett smakprov av dem här på bloggen. Så idag blir det en bild som jag inte visat tidigare på vackra Isabelle som gifte sig med sin Martin i samma kyrka förra sommaren.


Foto : Anna-Karin Sten    

Kommentarer

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0