Hemma hos Ingrid

Lördagkvällen tillbringade jag i gott sällskap hemma hos Ingrid där vi tjötade, käkade god middag och tittade på våra bilder från resan. Men kvällen bar också med sig fruktansvärda nyheter som jag inte vill gå in på närmare här.

Fina Ingrid med Svinto, det fanns en brun Svante också. Hunden Maja höll med glädje dem båda rena med sin tunga.


Nytt kök och nya tapeter är en fröjd om man dragits med ett gammalt och rätt opraktiskt kök. Tapeten Boheme minns jag från vårt besök och förhandsvisningen av den vi fick då bloggträffen Formforum besökte Boråstapeter november 2009.

På väg hem i den varma natten.

Foto : Anna-Karin Sten

Kommentarer

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0