Botaniska i augusti

I natt var jag helt säker på att det var någon av grannarna som partade loss, men värst vad dom snöat in på Prince tänkte jag. Så kom Christer hem från kvällspromenaden med Nancy och sa; näe du, det kommer från andra sidan, alltså Way out West i Slottskogen. Så Prince I´m sorry vi var lite trötta så vi stängde balkongdörren och somnade. Det har varit lite halvstiltje här på bloggen mest hela sommaren som ni kanske märkt och framför allt inredningsbiten har fått stå tillbaks. Anledningen till detta är att jag filat på ett nytt litet projekt som jag lovar presentera inom kort. Så misströsta ej över uteblivna kommentarer, jag har koll på er alla och lovar bättra mig snart.

I dag åkte Mamma, Amanda, Leif och jag en tur till "min" trädgård som Theo och Amanda säger. Well, det kan väl nästan tyckas så med tanke på hur ofta jag hänger där, men jag delar den med glädje med några 100 000 personer till. Men ni som vill klättra i träden åk till Slottskogen istället, detta är trots allt en botanisk trädgård.







Ormen i paradiset?







Foto : Anna-Karin Sten

Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Härligt! Ormen var ju häftig och lilltjejen är så fin i sitt gröna hår!

2011-08-15 @ 20:36:09
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Måste vara jobbigt när musiken kommer så nära, i synnerhet om man ska sova. Tur det inte är så ofta! Fina blommiga bilder!

Projektet blir jag nyfiken på, visa... visa!!! :)

2011-08-19 @ 23:23:50
URL: http://proforma.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0