Farsan

I går kväll roade Munne, Ulle, Linda och jag oss med goda drinkar och filmen Farsan.
Josef Fares har använt sin pappa i biroller i flera av sina filmer men den här gången fick Pappa Jan Fares spela huvudrollen. Om man ser de intervjuer som finns med Jan Fares så förstår man att han är sig själv i mångt och mycket i rollen. Filmen har fått blandad kritik, men gillade du Jalla Jalla så kommer du säkert ha roligt med Farsan också. Bästa scenen är nog ändå när Torkel Petersson blandar en sallad på machovis. Var beredd på 97 minuters lättsmält underhållning.



Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Såg intervjun med Josef och pappa hos Skavlan. Han verkar minst sagt skön pappa Fares. :-) Låter som en riktig feel good-film.

2010-03-08 @ 22:19:58
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: LeiaMia

Jag gillar ju känslan Josef Fares filmer, men det blir nog att jag ser denna i TV-soffan när den tiden kommer!

2010-03-09 @ 21:58:33
URL: http://leiamia.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0