Barnkalas

I går var jag med Amanda på Nikes 6-års kalas som firades på en av de två 4H-gårdar vi har här på Hisingen, ja det var ju ett tag sedan jag var på barnkalas så jag gamla tanten får nog erkänna att jag blev något  överväldigad och trött efter tillställningen. Nike som fyller på sommarens första dag då det alltid brukar vara fint väder (känner ett par personer till sedan gammalt som också gör det) firade först igår och självklart var det fint väder så som det var beställt då också :-)

Kalasbarn på språng.


Den fina 6-årstjejen.
 

I kö till ponnyridningen.


Getterna var snälla och tama och killingarna hoppade gärna bock över ryggen om man kröp ihop på marken.


Tjejen som visade oss runt gosar med getterna.


En av hjälptjejerna visar oss en lejonhuvad kanin. Fast jag tyckte mest det såg ut som ett jättemarsvin.


Här tillverkas det bakelser efter eget huvud. Jättekul tyckte Amanda.
 


Foto : Anna-Karin Sten

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Så mysigt men jag förstår att du var trött! :)

Kul alternativ med djuren och väldigt gulligt födelsedagsbarn!

Vi var också på kalas igår, mer traditionellt dock!

2010-06-06 @ 22:43:28
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Solveig

Jättefin bild på födelsedagsbarnet!

2010-06-08 @ 17:36:57
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0