Viva el Mariachi!

Jag sitter här, en riktig grå marseftermiddag och drömmer om Mexicos värme, vita stränder, goda drinkar och härliga musik. När vi var där förra vintern var det show på hotellet varje kväll. Två gånger lyckades vi höra Mariachiorkestern, som var riktigt bra. Sångaren var gravallvarlig hela tiden och att han tog sin uppgift att underhålla oss turister på fullaste allvar var inte att tveka på. Tyvärr lyckades vi aldrig köpa med oss deras skiva. Här är dom i allafall i sina fina charrokläder.




Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Aah, Mexico. Där har jag aldrig varit. Tänk vad många ställen det finns att åka till. Så söta de är i sina mössor. :-)

2009-03-07 @ 11:21:27
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Susanne

Mmmm detta fick mig att själv minnas Mexico, vi var där millenium och firade nyår i Playa del Carmen, helt underbart...ställe som jag längtar tillbaka till! Tänkte på att kanske ta barnen och resa dit nu till vintern men vi bokade istället Aruba som verkar lika fint det med! Tydligen nytt för Ving i år, så nu får man spara och spara och spara.....

Kram Susanne

2009-03-20 @ 08:26:34
Postat av: Anna-Karin

Malin; Det är ett resmål jag kan rekommendera. Trevliga människor, mycket att uppleva och härliga sol och badstunder.



Susanne; Vad häftigt att vara där och Milleniumfira, det hade verkligen varit något! Aruba låter underbart. Min Mamma har en arbetskamrat som varit där och hon var helnöjd.

2009-03-21 @ 12:33:35
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0