Vårspaning i veckan

Förutom i måndags när dimman låg tät så har det varit riktigt härligt väder i veckan. Nancy och jag ha varit ute på lite vårspaning för att se hur långt våren kommit och vi kan väl konstatera  att den har kommit igång.

Inne stan hade Palace börjat bygga på sin sommarveranda,  Bra Sommarmöbler borta i Frihamnen hade plockat ut alla sina möbler för säsongen, längs E6:an var det städning i full gång och på Ostindiefararen nere vid kajen håller dom på med något fix av något slag. Ser ni killen uppe i toppen?



I Sannegården var det fullt med blommande lökar.





Uppe i Vättlefjäll var det is på både Kroksjön och Trollsjön men vårkänslan fanns där ändå.



 


Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Grymt vackra bilder. Vårlökar är svårslagna. Jag skulle inte vilja byta jobb med killen i masten. :-)

2009-03-19 @ 19:21:18
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Vera

hmmm, ibland - men bara ibland - önskar jag att jag bodde längre söderut.

2009-03-19 @ 19:49:13
URL: http://onweekdays.blogspot.com
Postat av: Proforma

När Palace och Bra sommarmöbler börjar plocka fram... då är det vår :)

2009-03-19 @ 22:28:07
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Malin; Nej inte jag heller, ryys!



Vera; Du kan ju trösta dig med att vi nästan aldrig har någon riktig vinter mest iskallt regn och snålblåst ;-)



Proforma; Visst måste det vara så? ;-)

2009-03-19 @ 22:34:40
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Anna Karin!

Vilken fantastisk blogg du har och vilka fina bilder!! Blir så sugen att ge mig ut i skogen omgående med en kanna kaffe och smörgåsar istället för att sitta på kontoret....instängd...

Mmmmm underbart!

Tack för att jag fick ditt kort så att även jag hitta till din blogg, ÄLSKAR inredning!

Hälsningar

Susanne

2009-03-20 @ 08:18:19
Postat av: Isabella

Vilka fina bilder! Har också varit ute och vårspanat :) Härligt att det äntligen är på gång :)

2009-03-20 @ 09:50:50
Postat av: Anna-Karin

Susanne; Tack snälla du och vad roligt att du kikade in!



Isabella; Ja man får ta chansen nu när det äntligen sätter igång på allvar.

2009-03-21 @ 12:27:43
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Anna Karin!

Vilken fantastisk blogg du har och vilka fina bilder!! Blir så sugen att ge mig ut i skogen omgående med en kanna kaffe och smörgåsar istället för att sitta på kontoret....instängd...

Mmmmm underbart!

Tack för att jag fick ditt kort så att även jag hitta till din blogg, ÄLSKAR inredning!

Hälsningar

Susanne

2009-03-23 @ 18:46:27

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0