En stressig morgon och en lugn dag

Jag trodde barn vaknade tidigt, men för säkerhetskull bad jag Christer slå en signal vid åttatiden. Halv nio ringde Christer och då sov vi alla tre eller fyra med Nancy, djupt. Det blev snabbt upp och hoppa och medans jag fixade gröten klädde Amanda sig själv och tog fram kläder till lillebror, skönt med en så duktig tjej. Vi var nästan klara när min svåger kom från sin nattjour för att hämta dem. Underbara ungar, det har varit så roligt att ha dom här.

Sedan blev det en morgontur på kajen för mig och Nancy, lite mer liv och rörelse numera när vi fått ytterligare ett café och en blomsterhandel.




Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Låter som exemplariska barnpassare och barn! :-) Vår stora flicka är också sjusovare - lillan vaknar dessvärre helst vid sextiden. Gäsp!

2009-03-30 @ 19:30:09
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad glad jag blev över att hitta din blogg! Vi ska flytta till Västra Eriksberg (radhusen bakom Färjenäsparken) nu i sommar. Du har tagit jättefina bilder på hela området! Vad fint det är! Blir jätteglad för alla bilder på Västra Eriksbergsområdet du lägger upp ;-D



Madeleine

2009-04-14 @ 22:47:08
Postat av: Anna-Karin

Madeleine : vad roligt att du tittade in hit och lämnade en kommentar. Jag hoppas ni ska trivas lika bra som vi har gjort här på Norra älvstranden i nu 7 år. Du är hjärtligt välkommen tillbaks!

2009-04-15 @ 23:29:31
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0