Nästa födelsedagsbarn.

Ja då var det Christers tur att fylla år i torsdags. Han blev firad med skönsång och frukost på sängen (fast igentligen tycker han att det är lite smuligt att äta i sängen). Av mig fick han bl.a brickbordet Bailey från David design som kom i ett nafs till lilla affären snett över gatan. Design Online bjöd på fraktfritt just nu och som grädden på moset erbjöd sig killen i affären att bära hem paketet åt mig, det var visserligen stort men vägde väl ett kilo eller så.... Med andra ord Nancy och jag fixade det själva. Tanken är att brickbordet  ska stå i vår kommande lilla läshörna.

Igår hade vi en liten middag och det dök upp ett litet gäng med vackra blommor och fina presenter och mumsade stek, potatisgratäng och tårta tillsammans med oss.

Design Online har fraktfritt till och med imorgon den 13/10 så passa på.





Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Grattis i efterskott till dig Christer.

Vi skickar dig vackra tankeblommor.

Kramar från

Ing-Marie, Tomas, Veronica, Zally

2008-10-13 @ 14:57:54
Postat av: Anna-Karin

Ing-Marie, Christer tackar och hälsar tillbaks.

2008-10-14 @ 01:24:56
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0