På tur till Floda.

I går åkte Munne, Ulle, Nike, Dante, Noah och jag och hälsade på Linda med familj i nya radhuset uppe i Floda. Vi åt grillat i solen och Linda visade runt i hus och trädgård och berättade om alla spännande renoveringsprojekt dom ska dra igång så småningom. Ny fin fondvägg var redan tapetserad i vardagsrummet.

Tyvärr dras jag fortfarande med min förkylning som inte riktigt vill släppa och känner mig lite lätt matt. C kom och hämtade mig för jag skulle vidare ner till Onsala i annat ärende på eftermiddagen.


Lindas hus? Nej trädkoja hos grannen.

image276


Syren på gång i trädgården.

image277 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så långt syrenen kommit hos Er. Trädkojan är, ja, vad ska man säga? Den är urfräck!
/P

2008-05-03 @ 21:56:29
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Hanna-Sofia

Pernilla : Ja här går det undan. Jag tror jag såg blommande hägg idag.

2008-05-05 @ 01:04:06
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för besöket och tack för inflyttningspresenten!

Jag har redan fått användning för det för ogräs försvinner visst aldrig ;)



Nu blommar äppleträden helt och syren är nästan utslagen!



Trädkojan är är väldigt behaglig att vila ögonen på från köksfönstret... Men som tur är tillåter ju vädret att vi kan inta alla måltider på altanen, som ligger på andra sidan!



Kram, Linda (ett år äldre idag)



PS. Robert och Katarina har fått en liten Noel häromdagen.





2008-05-11 @ 10:24:57
Postat av: Hanna-Sofia

Linda : Tur att du inte använde dem i grillen ;-)

Jag tycker det låter mer än trevligt att sitta på altanen och lukta på syrenen.



Hoppas din födelsedag blev underbar i det fina vädret.

2008-05-12 @ 00:30:56
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Else

Hej

Kul att snart få träffa dig igen. Vad härliga foton du har på din blogg, man längtar ut i naturen o här sitter jag bakom datan.



Kramis Else

2008-05-15 @ 10:09:41
Postat av: Hanna-Sofia

Else : Tack vad söt du är! Vi ses kanske redan idag? Annars blir det nästa vecka.

2008-05-16 @ 10:04:33
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0