I avsaknad av bil.

Jag blev ju av med min bli i samband överfallet/rånet/kidnappningen jag uttsattes för i mitten av februari. Bilen blev så illa tilltygad så den blev tvungen att skrotas. Nu är min nya bil äntligen beställd men den kommer inte förränn i maj någon gång som det ser ut nu.

I väntan på den så får jag nöja mig med den här miniminibilen som kommer från ett Kinderägg.
C fick den av sin arbetskamrat Linda.
Tack Linda för den lilla bilen. Den är just nu ute och kör i solen på bordet :-)


image192

Kommentarer
Postat av: Fru A

Men fy - det där lät ju riktigt otäckt! Hoppas det blir bra med nya bilen.

2008-03-28 @ 10:26:21
URL: http://barnavnorrland.blogspot.com

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0