Midsommar

Det har blivit några år nu som vi firat Midsommar hos Camilla och Martin. Igår fick jag göra det själv, stackars C fick stanna hemma med en huvudvärk utan dess like. Men själva var vi dock inte, utan Sara, Kicki, Björn, Anders, Jacob, Ann-Sofie och Micke var också där och firade. Camilla och jag lyckades av det lilla i blomväg vi hittade få till varsin krans. Ligustern  fick släppa till ett antal grenar och några kamomill samt praktlysingar blev materialet i min. Vädret var trots en viss förbättring från året innan inte så pålitligt. Korta skurar avlöste varandra, så inne satt vi i år också.  Men vad gjorde väl det, med underbar mat och dryck, trevligt sällskap och mycket sång så klarade vi oss alldeles utmärkt utan solens närvaro.

Framåt 5-snåret var jag en av dom sista som hoppade i säng så "gäääsp!" nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig fast klockan bara är 20.00. Hoppas ni andra haft en lika bra midsommar som mig.




 

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jo då, min midsommarafton var väldig bra, god mat, trevligt sällskap.

Jag är nog vaken ett tag till. Natti, natti...

2008-06-21 @ 20:24:54
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Ann

Din midsommar lät väldigt treviligt o mysigt. Synd att din sambo fick stanna hemma. Min midsommar var som en vanlig fredag. Fast vi hade iallafall bättre väder;)



kramar Ann

2008-06-22 @ 04:55:51
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Designtjejen

Vilken fin krans och att ni hittade blomor!! Jag letade massa men det fick bli blåbärsris och vass.. hahahhahah..

Massa kramisar

2008-06-22 @ 10:52:07
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Hanna-Sofia

Proforma : Härligt att höra.



Ann : Ja vi saknade verkligen ditt väder det hade ju varit trevligt för en gång skull, men händer så sällan på just midsommar.



Designtjejen : Blåbärsris och vass, låter som en häftig krans :-)

2008-06-22 @ 18:48:40
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0