Hundarna vs Måsarna.

Hundar som vågar sig runt knuten på vårt hus just nu lever farligt. Måsarna skriar högt och störtdyker mot dem samt försöker bombadera dem med skit. Att en husse eller matte går 3 meter före bryr dom sig föga om. Så säkrast är att bära hunden eller helt enkelt ta en annan väg. Oss människor är dom lite försiktigare emot, men bara lite. Ner på stranden skulle jag inte våga gå alls nu och anledningen till allt detta ståhej är den här lilla dunbollen.

Jag har inget superteleobjektiv så den blev som sagt väldigt pyttig där mitt på bilden.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du nyttjar verkligen till det yttersta det galet fina läget på ditt boende! Om det inte vore för de attackerande måsarna så bor du absolut Träffrätt! :)

2008-06-16 @ 23:59:01
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Ann

Oj, de har vi klarat oss från. Vi får se vad som händer i morgon bitti om vi går den vägen.

2008-06-17 @ 21:43:53
URL: http://annsve.blogspot.com

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0