Sex and the City

Då kom jag äntligen iväg och såg Filmen, till och med min Mamma som inte följt seiren såg den före mig. Tack Martin och Camilla för att jag fick se den med er. Vad tyckte jag då? Jo den var jättebra, massa kärlek och vänskap, precis som vi vill ha det. Men om  jag får vara lite kritisk så sörjde jag att många av karaktärerna hamnade i perferien och att handligen ibland stressades fram, så slutbetyget blir : Inte lika bra som serien, men vi njöt i fulla drag ändå. Min favoritkommentar från Samantha : Ohh you made a little joke, good for you!



Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Åhhh jag vill också se!! Har lovat min bästa kompis att se den med henne så... ja... vi bor inte på samma ställe.. jag vill nu!!!

Kramis

2008-07-09 @ 21:49:08
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Munne

Visst var den grym! Jag är verkligen inget fan och har inte följt serien från början, utan bara sett någon repris här och där, men jag gillade den skarpt måste jag säga :-)



Kanske berodde det delvis på att vi satt i VIP-salongen, ha ha! Tack Fredrika för det initiativet! Kan verkligen rekommenderas.



Vi får ta en bio tillsammans snart. Ulle verkar sugen på den där svenska filmen om två homosexuella killar som adopterar ett barn. Vad säger du?



Kramar Munne

2008-07-09 @ 22:03:24
Postat av: Hanna-Sofia

Designtjejen : Hoppas ni kommer iväg snart.



Munne : Härligt att det blev VIP-salongen! Patrik 1,5 heter den som Ulle tänker på. Har inte premiär föränn i mitten av september tror jag. Den verkar väldigt kul enligt trailern iallafall, den ser jag gärna med er.

2008-07-09 @ 22:30:52
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: matte

Den ska också gå och se. Det har inte blivit av än bara.. men snart. Kul att höra att den var bra, det ante mig :)

2008-07-10 @ 10:43:48
URL: http://femtinio.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0