"Vi svullar ut oss!"

 Vi har bott i vår 2:a i Sannegårdshamnen i dryga 5 år nu. Det var inte meningen att vi skulle bo här i hamnen så värst länge alls men olika omständigheter har gjort att det blev som det blev och att vi trivdes bättre än vi trodde.
Detta resluterade i att vi i sommras köpte en  3:a borta på Eriksberg.

Tyvärr flyttar vi inte in föränn 18/8 vilket känns som en lååång tid och detta har gjort att jag för tillfället  tappat lite sug vad gäller inredning här hemma(vi ska ju ändå flytta snart, bäst att vänta). Hur närmare vi kommer inflyttningen, desto mer inredning här på sidan skulle jag gissa.
 
Här nedanför presenterar jag dom bobilder HSB inspirerar med inför tänkta spekulanter. 

Vår lägenhet ser nästan ut som planen förutom att vi inte kommer ha någon gästtoalett, hallen är lite mindre och lägenheten spegelvänd och nej Kerstin vi ska inte ha rött kök även om det vore häftigt ;-).  

image29

image30

image31

image32

image33

image34

Kommentarer
Postat av: Linda P

Oj så tjusigt det ser ut! Tack för berömmt på bloggen! HA en bra dag!

2008-01-09 @ 07:54:08
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: MO

Vilken fin lägenhet ni fått tag på, fast det kan jag förstå att det känns evighetslång tid innan ni ska flytta in...fast då har ni ju tid på er o planera hur ni vill ha det, ha de bra.

2008-01-09 @ 17:46:32
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0