Nyår i hamnen.

C och jag började som vanligt kvällen med att titta på GP:s Nyårsfyrverkeri  kl 17 tillsamman med var sin glögg uppe på Lindholmen.

Årets nyårssupé bestod av Lax, räk och avocadoröra på pumpernickel till förätt, Viltkryddad oxfile med chevrèpotatis och lingonsås till huvudrätt samt vit chokladmousse till dessert. Inte dumt alls. Tack C som kokade ihop det mesta. 

Tusen tack till Camilla och Martin för att ni ville fira årsslutet med oss och för den vackra tulpanbuketten vi fick..  

12-slaget upplevde vi bland raketer och vilt tutande fartyg nere på kajen. Inga löften gavs från min sida utan jag har snarare förhoppningar och önskningar inför 2008.

Nancy har varit coollugn och klarat raketer och smällare utmärkt.

image12

Foto : GP 

  

Kommentarer

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0