Tack!

Jag använder mig av möjligheten att genom min blogg tacka er alla.

Tack för alla snälla och vänlig kommentarer jag fått här på bloggen och tack Camilla, Martin, Gun och Benny för vackra blommor till mig och Mamma i samband med överfallet jag råkade ut för samt min Pappas bortgång nu i måndags.
Camilla och Martin ert besök hos oss var guld värt, vi är båda så glada över att ni dök upp.

Tack till Linda, Ulle, Munne och Fredrika, mina snälla kompisar som skickade så vackra blommor .
Jag vill fortfarande att vi ses hemma hos mig den dag vi bestämt sedan innan och jag längtar efter att få träffa er.
Tack till Zenita och Ann, goa vänner som också ni skickade så underbara blommor och tack till mina kära bokcirkelvänner Katarina, Catharina, Erika och Annika för dom otroligt söta blommorna.
Och stort tack till mina arbetskamrater som tänker på mig och sände en så ljuvlig bukett.

Just nu bor jag hos Mamma och kommer göra så åtminstonde fram till begravningen den 4/3.
Om ni känner att ni vill ringa så var inte rädda för det. Jag har ingen mobil just nu men C vet numret till min Mamma.

Och ja nu förstår ni alla som inte känner mig personligen vad jag igentligen gjorde där uppe på Östra Sjukhuset när jag blev överfallen, kidnappad och rånad på min bil. Jag kom från min älskade Pappas sjuksäng som vi vakade vid fram till i måndags morse när han till vår stora sorg gick bort från oss.

Kommentarer
Postat av: Linda P

Jag beklagar verkligen!! Det verkar som att och jag hoppas att du har många som kan stötta dig i denna dubbla sorg som det ju blir. Sköt om dig!! kram

2008-02-23 @ 21:52:29
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Christine

Sänder strärkande tankar och solsken din väg

2008-02-24 @ 21:31:08
Postat av: Gullbritt

Hej på dig!
Jag hoppas att du förstår att vi alla tänker på dig. Så fruktansvärt att bli drabbad på detta sätt! Dig personligen och sedan hela din familj.
Hoppas att du snart är på bättringsvägen trots allt.
Kram

2008-02-25 @ 11:39:59
Postat av: jenny

beklagar verkligen.Många kramar/jenny

2008-02-25 @ 21:36:22
URL: http://jennyshus.webblogg.se
Postat av: Jellon

Jag hoppas att allt går bra för dig ... Förstår att det är en tuff tid nu. Vill skicka en stor varm kram från snöiga Jämtland och Jellon

2008-02-25 @ 22:12:19
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Vill bara skicka dig en kram och tala om att jag tänker på dig.

2008-02-26 @ 13:36:22
Postat av: Linda

Ser jättemycket fram emot att träffas och om du vill kan vi ta med mat och vin. Du ska absolut inte känna att det blir merjobb för att vi kommer. Lova att du hör av dig i så fall.

Jag slutar 16.30 så om du vill ha hjälp åker jag mer än gärna direkt hem till dig och hjälper till. Ring eller sms:a mig!

Kram, Linda

2008-02-27 @ 13:02:50
Postat av: Ann C

Beklagar verkligen allt som hänt dig. Jag vet att du har det tufft nu. Förlorat en kär person och även råkat ut för överfall. Allt detta tar lång tid att bearbeta och förstå. Du har många vänner som tänker på dig. Ge Nancy en kram från mig. Kram

2008-02-28 @ 12:48:36
Postat av: Linda P

Heej! Hoppas att det är lite bättre med dig nu.
Tackar så mycket för gratulationerna på min förlovningsdag. Jag har varit iväg så jag har inte kunnat svara tidigare. Sköt om dig!
kram Linda

2008-03-06 @ 09:34:01
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Carina

Skickar 1000 kramar till dig och din familj!

2008-03-07 @ 09:26:10
URL: http://infingfunderar.blogspot.com

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0