Lyxig fredag.

När jag kom hem från Mexico väntade ett spännande brev på mig från Zenita och Ann som ville fira mig.
Jag skulle bege mig till Zenita  fredag den 8/2 för en fördrink och sedan skulle vi gå vidare till....ja det fick jag veta först i fredags.

Vi hamnade på River Café som inte alls är något café utan en väldigt fin restaurang som tidigare hette Westra Piren, ett mer passande namn tycker jag. Det var spännande att komma hit på kvällen då jag bara varit här på lunch tidigare.

Här bjöds jag på en otrolig god middag bestående av pilgrimmsmusslor till förrätt, slätvar och risotto till huvudrätt och en chokladskapelse till dessert samt ett väldigt gott franskt vitt vin.

En riktigt höjdarkväll med andra ord, tack mina snälla vänner.



image89   

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Åh vad trevligt!

2008-02-11 @ 20:16:59
URL: http://designtjejen.blogg.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0