Hemmasnickrat.

När vi flyttade från huset till lilla lägenheten så blev det så att vi gjorde ett litet hemmakontor med datorvrå av
platsen där vår hatthylla igentligen skulle vara. Vi blev  verkligen jättenöjda med detta eftersom det innebar att vi slapp ha datorn inne i sovrummet, men samtidigt hade vi ingenstans att hänga våra ytterkläder.

Precis innanför dörren finns en liten, liten "smutt" där jag kom på idén att vi kunde hänga upp en T-hylla

En T-hylla skulle inte bli så väldigt dyr att införskaffa men jag tyckte ändå att 425:- för två brädbitar med två krokar var onödigt. Därför införskaffades en brädbit i ek och två krokar och C byggde raskt en nästan likadan som orginalet men mycket billigare.

Vår T-hylla

image81



Orginalet

image68

Produktfoto : designonline.se

Kommentarer
Postat av: :.sara

Lovely, just lovely!

2008-04-12 @ 17:17:09
Postat av: Hanna-Sofia

Ska jag hälsa C, då blir han glad.

2008-04-13 @ 00:59:07
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Hemmabyggen är bra! Va ju nästan exakt som orginalet ju :)

2008-09-10 @ 14:26:25
URL: http://catylicious.blogg.se/

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0