Favoritmöbel.

Har ni någon favoritmöbel? En sådan där som är helt onåbar på grund av att priset helt enkelt är allt för högt.
Det har jag, min möbel heter Ari och är en fåtölj som Arne Norell designade 1966, den är helt underbar att sitta i.  Nypris för en fåtölj med fotpall är svindlande 45500:- . Arne Norell levde 1917-1971 och erhöll postumt British Furniture Manufacturer´s främsta utmärkelse "Showpiece of the year" år 1973 för Ari. När jag är inne på Svenssons brukar jag alltid provsitta en liten stund och det är ju helt gratis :-)
 

image65

image66

Produktfoto : miljogarden.se


Kommentarer
Postat av: Linda P

Ohh jag har många :)

Ja, lite synd med tavelidén, men en annan gång kanske jag har mer tålamod och är mer noggrann. Eller så kommer jag på en annan idé :)

2008-02-03 @ 21:54:24
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: MO

Åh jisses vilket pris....Nja, just nu kan jag faktiskt inte komma på någon möbel som jag suktar särskilt efter....kram

2008-02-04 @ 17:56:24
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0