Ann med familj i Thailand.

Idag var jag iväg och blev klippt av min gulliga och söta frisör Camilla. Nancy var med och stod förmodligen i vägen hela tiden för stackars Camilla. Hon fick fullt av mitt ljusare hår regnandes ner över sig.

Jag lovade Camilla att tipsa om en Thailandsblogg som jag lite slarvigt kallade den. Det är Ann med den tidigare bloggen Taylormade som nu flyttat till Thailand med sin familj som man kan följa i bloggen
Vardag i Paradiset  Jag tycker resebloggar är underbara och jag kommer själv att plåga er med mina resor mer framöver. Var så säkra :-)


image220

Foto : Fritidsresor

Kommentarer
Postat av: Surrande Humlan

Vad kul med ett litet bloggtips -ska genast "kila över" dit och hälsa på :)

2008-04-12 @ 08:23:45
Postat av: Designtjejen

Vilken jätte spännande blogg hon har! Jag drömmer mig verkligen bort... tihi

2008-04-13 @ 17:41:30
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Annika Granstedt

Tycker om det du skrev! Underhållande att se en del schyssta saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 08:54:41
URL: http://jade.se

Follow Nancy and I
Om du vill skicka e-post till mig går det bra via: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0